FIEN

Ilosaarirock Joensuu 17.–19.7.2015

Lehdistötiedote. Julkaisuvapaa 22.4.2015.

Robin starttaa Ilosaarirockin päälavan

Popihme Robin starttaa Joensuun Ilosaarirockin päälavan lauantaina 18. heinäkuuta. Robinin lisäksi Ilosaarirockin uusia kiinnityksiä ovat Suomea Euroviisuissa edustava punkyhtye Pertti Kurikan Nimipäivät, Egotrippi, Battle Beast, Joosua, Sonik, Ravage Ritual ja Temple Balls. Ilosaarirock järjestetään Joensuun Laulurinteellä 17. – 19.7.2015.

Robin buukattiin Ilosaarirockiin yleisön toiveiden perusteella. Ilosaarirock on kiertänyt kevään aikana lukioita ja ammattioppilaitoksia, joissa Robin nousi yhdeksi kysytyimmistä artisteista.

– Robin ja Haloo Helsinki! olivat ylivoimaisesti halutuimmat artistit festareille lukioikäisten mielestä meidän kyselyiden mukaan. Eikä ihme, Robinin keikkasuosio on kyllä huimaa. Ei voinut kuin hatun nostaa päästä ja pyytää bändiä meille keikalle, nauraa Ilosaarirockin ohjelmapäällikkö Panu Hattunen.

Robin on yksi Suomen kaikkien aikojen suosituimmista artisteista. Neljä albumia julkaissut nuorukainen on saavuttanut suunnilleen kaiken mitä suomalaiselle poptähdelle saavutettavissa on. Elokuvan, tv-sarjan, stadionkonsertin, platinalevyjen ja Emma-palkintojen lisäksi Robin on ollut useana vuoden googlatuin suomalainen henkilö. Robin esiintyy Ilosaarirockissa lauantaina 18. heinäkuuta, päälavan ensimmäisenä artistina.

Ilosaarirock Joensuussa 17. – 19.7.2015. Festivaalilla esiintyvät muun muassa Placebo (UK), Damian Marley (JAM), Bastille (UK), Ghost (SWE), Charli XCX (UK), Tom Odell (UK), Apocalyptica, Haloo Helsinki!, Apulanta ja Elastinen.

Ilosaarirockin ennakkoliput ovat myynnissä Tiketissä ja Lippupisteessä.

Painokelpoiset pressikuvat: www.ilosaarirock.fi/media

Lisätiedot ja haastattelut:
ohjelmapäällikkö Panu Hattunen, 050 506 7405, if.kcoriraasoli@unap

< takaisin media-sivulle

Joensuun Popmuusikot ry · PL 240 · 80101 Joensuu       Kysy rokista: if.kcoriraasoli@ofni