Valloittava Vesta Ilosaarirockiin

Mediatiedote 5.7.2019.

Ensi viikolla vietettävä Ilosaarirock julkaisi viime hetken artistilisäyksen. Joensuun Laulurinteellä esiintyy perjantaina 12.7. juuri uuden singlen julkaissut laulaja-lauluntekijä Vesta. Vesta esiintyy Jess Glynnen peruuntumisen vuoksi tyhjäksi jääneellä paikalla Ilosaarirockin Tähtiteltassa.

– Aikamoista taipumista vaati Vestan porukalta, että saatiin matkustusjärjestelyt onnistumaan. Kiitokset myös Tikkurila-festivaalille, jonka joustaminen auttoi keikan järjestymisessä. Viime hetken perumiset ovat aina haastavia, mutta onneksi saatiin tyhjäksi jääneelle paikalle näin loistava esiintyjä, toteaa Ilosaarirockin promoottori Panu Hattunen.

Viime vuosi oli Vestalle huikea onnistuminen. Debyyttialbumi Lohtulauseita nousi Suomen virallisen listan kärkeen, single Ota varovasti oli suuri hitti, kevään kiertueen keikat möivät loppuun ja lopulta Vestalle myönnettiin vuoden tulokkaan Emma tammikuussa 2019. Vesta julkaisi odotetun uuden singlen Tuun ilman huomioo toimeen syntymäpäivänään 20. kesäkuuta.

Vesta esiintyy Ilosaarirockin Tähtiteltassa perjantaina 12.7. klo 22:30. Vestan lisäksi Ilosaarirockissa esiintyvät muun muassa The Chainsmokers (USA), DJ Snake (FRA), Rae Sremmurd (USA), Sunrise Avenue, JVG, Architects (UK), Cheat Codes (USA), Shame (UK), MONO (JPN), Perturbator (FRA), Pale Waves (UK), ALMA, Vesala, Ville Valo & Agents ja Kingston Wall by JJylli, Kuoppis & VHB. Ilosaarirockin liput ovat myynnissä Lippu.fin ja Tiketin toimipisteissä sekä verkkosivuilla www.ilosaarirock.fi.

Ilosaarirock on vuodesta 1971 järjestetty itsenäinen ja riippumaton festivaali. Tapahtuman järjestää voittoa tavoittelematon elävän musiikin yhdistys Joensuun Popmuusikot ry. Tapahtuman tuotoilla tuetaan Pohjois-Karjalan musiikki- ja kulttuurielämää sekä itäsuomalaista luontoa.

Ohjelmapäällikkö Panu Hattunen, puh. 050 506 7405,

< takaisin Media-sivulle